Frakce a postavy

Zde budou popsány jednotlivé frakce a jejich postavy. Prozatím jsou rozepsány vůdčí postavy jednotlivých frakcí, ostatní „doprovázející“ postavy budou rozepsány později. Popisy postav napsané zde jsou spíše jejich základní charakteristikou, další doplňkové informace o nich pak dostanou konkrétní hráči mailem.

V závorce za názvem postavy ja napsáno jaké rasy a jakého pohlaví má postava být. Pokud je v závorce uvedeno muž/žena je možné tuto postavu hrát za obě varianty a doplňující popis bude již dopsán ve zvolené variantě.

Vzhledem k tomu, že se nám na FB často opakuje dotaz na to, zda tyto postavy budou pokračovat do léta, tak odpověď zmiňujeme i tady, abyste to nemuseli složitě hledat v příspěvcích. Odpověď je jednoduchá: U valné většiny postav to prozatím v plánu není.


kmen Róthi

Jsou výhradně lidským kmenem. Jejich země je od zbytku světa odříznuta horami, přes které mimo místních horských kmenů přejde málokdo. Žili dlouhá léta v izolaci od zbytku světa, ale jen do té doby, než se naučili stavět pevné lodě. Jejich smyslem života se staly nájezdy na pobřeží a dlouhé plavby. Jsou to drsní lidé, zoceleni špatným počasím a neustálými potyčkami s orky. Vesnicím a městečkům vládnou jarlové, kteří mají pod sebou družiny válečníků. Nad jarly je král, který ale nemá absolutní moc. Jeho příkazy jsou spíše jen doporučeními. Ve chvíli, kdy konflikt ohrožuje celou zemi, se ale král se ujímá vedení, jak na poli politickém, tak na válečném.

Když jsou muži na výpravách, ženy přejímají spousty povinností. Nejsou to žádné křehké květinky, ale mnohdy zdatné válečnice.

V rodině samozřejmě vládne muž, ale to jejich protějškům nebrání často a nahlas proti jejich způsobům protestovat.

Róthi jsou jediný lidský kmen, který orkové považují za sobě rovný a většina bojů mezi nimi je vyvolána právě proto, že to jsou schopní protivníci. Róthi některé své zvyky, jako třeba Kruh štítů, dokonce přejali od orků.

Jsou také kmenem, který se již utkal s příchozími z jiného světa v potyčce v Průsmyku Zpěvu. Ale narazili na ně také při plavbách a utrpěli nemalé ztráty.

Tor Swendson (člověk, muž), zvaný také Tor Lamač

Asi padesátiletý válečník se zmrzačenou rukou a nalomeným zdravím. Je jarlem ve své vesnici a má titul Ochránce Róthi. Zamlada býval známý nájezdník a bojovník. Ponejvíce se utkával s orky a jeho největší vítězství bylo o město Jomburg, kde porazil početnější armádu orků. Nemá je rád a oni mu to oplácí stejnou mincí. Tor patří k těm, kteří se již utkali s vetřelci a uvědomuje si nebezpečí které představují.

Jako vyslance jej jeho král Arnar poslal protože je známý... ale také postradatelný. S ním vyráží také Bjorn Zlomené Pádlo, jeho bývalý pobočník a velitel bojové flotily.

doprovod - 2 ks - Bjorn (muž) a další válečník Hal / Katla (pouze jedna z těchot rolí půjde do hry) (muž/žena)

Bjonr Zlomené Pádlo (člověk, muž)

On sám vykládá o svém přízvisku to, že vzniklo během jeho první plavby, když mu protivník rozpoltil štít a vyrazil sekeru... místo toho popadl pádlo a umlátil jím pět chlapů, než se mu v rukou zlomilo.

Je to veselý chlapík, který si rád utahuje ze všech a hlavně z Tora. Nemyslí to nijak zle, obvykle spíše zlehčuje atmosféru, když jeho dlouholetý kamarád a velitel bere věci moc vážně. Zprvu se plavil na Torově lodi jako jeho důstojník, ale po jeho zranění na ní převzal velení... a posléze již velel i celé flotile, která se k nim připojila. Je to uznávaný válečník, který se stará o svoje lidi a z jeho nájezdů se většinou vrací všechny lodě. Při poslední výpravě přišel o tři lodě, když se na moři střetl s Bílými.

Z následujících postav půjde do hry pouze jedna. Buď Hal nebo Katla.

Hal (člověk, muž)

Velí jedné z lodí Tora Lamače a je to schopný a silný chlap, jenže je malinko rebel. Tora uznává, z Bjorna si občas dělá legraci (většina výprasků co dostal, je právě od něj), ale patří mezi vážené muže. Rád jedná na vlastní pěst a nerad se spoléhá na pomoc ostatních. Jeho posádka je možná nejtvrdší parta, která se kdy plavila na jedné lodi. Jeho sebranka posbíraná po celém pobřeží se proslavila na spoustě míst.

Katla (člověk, žena)

Před několika lety jí Tor svěřil velení nad ozbrojenci a bezpečností obecně. Zprvu ji to rozčilovalo, protože se chtěla raději plavit na moři a loupit. Brzy však pochopila, že obrana vesnic a farem je náročnější, než se zdálo a ukázala talent, o kterém netušila. Stal se z ní uznávaný taktik a její názory byly respektované. Byla to její zásluha, že lodě Tora, Varjaga a Snorriho dobyly a vypálily orčí město Kart. Orkové ji nenávidí a kdyby jim padla do rukou, skončilo by to pro ni špatně. Často ji nazývají Vlčice.


Kaernská pahorkatina

Hory a kopce Kaernu dali vzniknout království lidí. Úrodná údolí, řeky plné ryb a hluboké lesy poskytly domov mnoha lidem, ale i ostatním, převážně živým rasám. Obyvatelé jsou zemědělci, pastevci, ale také horalové a zálesáci, kteří krotí divoký kraj. I povětšinou svárlivé kmeny orků, skřetů a goblinů přijaly panovnici Gretu Rosi, a tím rozšířili vliv království na celou pahorkatinu. Je mnoho takových, kteří o tomto království ani neví, neboť je z velké části ukryto zrakům ostatních. Jsou tu čtyři města, která obývají převážně lidé, a ti jsou také víceméně vládnoucí vrstvou Kaernské pahorkatiny. Dalo by se říci, že orčí kmeny sklonily hlavu, ale není to úplně pravda.

Za svoji téměř padesátiletou existenci se Kaernská pahorkatina nepřidala na žádnou stranu v různých bojích a válkách.

Greta Rosi (člověk, žena)

Žena, která vládne Kaernské Pahorkatině. Do čela nevelkého, ale bohatého království se dostala díky své matce a své vlastní cílevědomosti. Její matka udržela po smrti svého muže vládu tím, že už za jeho života si vytvořila vlastní malou armádu a získala spojence. Nástup její matky na trůn byl byl krvavý. Tato žena proslula jako válečnice, diplomatka... a jak se šeptalo i více než jen dobrá travička.

Gretin nástup na trůn ale také nebyl jednoduchý a ona přijala vládu od své matky po neobjasněném úmrtí svého staršího bratra. Stará královna se stáhla do divočiny a dobře pět let o ní nikdo neslyšel.

Greta je rozhodnuta rozšířit království dál, ale je dostatečně rozumná na to, aby nic neuspěchala. Pod správu původně vlastně jen městského státu přidala kmeny divokých obyvatel Kaernské Pahorkatiny, spojila se s několika kmeny orků, a ty nyní tvoří jádro její armády.

Povídá se, že Greta je čarodějnice, která umí ovládat přírodu a zvířata.

doprovod - 2 ks lidé (ženy)

Magdaléna (človkě, žena)

Je to žena, která zastává názor, že muži by měli být drženi na řetězu u boudy a pouštět se ven jen při specifických situacích. Jejich rozhodovací právo je přežitek, protože se akorát vyhubí navzájem. Není to tak, že by se jim vyhýbala, jen je prostě nepovažuje za soběstačné a dost chytré. Ano, tažení by měl velet muž, ale pod dozorem. Je to schopná bojovnice, která se nebojí své názory obhájit bojem. Je tu převážně jako ochranka Grety.

Albina (člověk, žena)

Je sestřenicí Grety, ale její postavení jí nijak nezávidí. Je to jemná žena která ví, že muži jsou ovladatelní a ráda toho využívá. Má je ráda a je zvědavá, co za zábavný výkvět se sejde na radě. Nezdá se, že by ji politika nebo tažení nějak moc zajímalo.


Orčí Kaganát

Kaganát sdružuje kmeny orků, skřetů, goblinů, koboldů a obrů, kteří žijí na území, jenž za své prohlásil Nazar už před desítkami let. Tyto rasy se sklání jen před nejsilnějším bojovníkem, či nejmoudřejším šamanem.

Nazar měl kdysi sen a ten také uskutečnil. Chtěl, aby se orčí válečníci dokázali spojit proti komukoliv, kdo by je kdy ohrožoval... a po letech se mu to podařilo.

Kaganát není nijak pevně spojený, ale existuje. Kmeny se mezi sebou nevybíjí, i když šarvátky samozřejmě jsou. Jednou za pět let se konají Hry, což je jakási náhrada za boje a současně obrovská slavnost a žranice. Sejdou se na nich jednotlivé kmeny a jejich vybraní bojovníci se účastní desítek soutěží a cvičných zápasů. Úmrtnost při těchto hrách je sice poměrně velká, ale pořád menší, než při bojích.

Je tradicí, že Nazar a po něm jeho potomci, pravidelně projíždí Kaganátem a navštěvují kmeny, a to nejen orčí, ale i skřetí a dokonce i gobliní nory. Jméno rodu Drtilebek se stalo symbolem tohoto území. V této době jsou orkové vyburcováni vpádem vetřelců téměř k nepříčetnosti. Mezi kmeny putují poslové.

Brzy se něco stane.

Graz Mluvčí (ork z Kaganátu, muž)

Poměrně mladý ork z Kaganátu. Je přímý vyslanec Uruze Drtilebky, nynějšího vládce a majitele prastarého palcátu Zapomění.

Mluvčí se mu říká proto, že oplývá výjimečnou schopností... alespoň pro orky. Je schopen opravdu vyjednávat. Je to inteligentní muž, na orka téměř génius, který vždycky má ty správné argumenty. Mluví za svého panovníka a z pozice síly. Je si vědom, že Kaganát je v této části nejsilnější, ale také toho, že bude první, kdo se s nepřáteli utká. Ostatní orkové jej mají tak trochu za slabocha, ale současně se jej obávají. Díky svému ostrému jazyku je schopen ostatní ze svého lidu urážet tak, že si to ani neuvědomují.

doprovod - 5 ks - 4 orčí válečníci (3x muž 1x žena) a 1 goblin libovolného zaměření (muž/žena)

Hadar (ork, muž)

Tento starý válečník býval už přítelem a poradcem Uruzova otce a i po jeho smrti patří stále do užšího kruhu velení jeho syna. Na toto setkání byl vyslán, aby radil Grazovi, kdyby se začaly příliš podrobně řešit válečné strategie, ve kterých je i přes Grazovu nespornou inteligenci o hodně zkušenější. Hadar má na svém kontě přes půl sta duelů v Kruhu štítů a zná téměř všechny význačné válečníky jejich doby, i když některé jen z doslechu.

Borgach (ork, žena)

Jako dcera šamanky kmene měla předurčenou jasnou cestu. Ale tato cesta jako by nebyla její. Mystika a porozumění přírodě ji nebavily, a tak se stala jednou z mála bojovnic, která se šla do nížin živit se jako žoldnéř. Po deseti letech ji její kroky dovedly zpět do domoviny a nyní, už jako žoldnéřka s vybudovanou pověstí, požádala o místo v gardě Uruze Drtilebky. Na Radu jde nejen jako strážce, ale také pro své, byť nepříliš mocné, šamanské schopnosti.

Bror a Kare (2x ork, muži)

Bratři, kteří se podle svých vlastních slov prosekali vším, co nosí zbraň, nebo má alespoň drápy. Jsou to uznávaní strážci. Mezi orky patří k výjimkám, protože dokáží udržet svůj vztek na uzdě, ale o to hůře se pak vede těm, kteří je opravdu rozzuří. Na radu jedou hlavně jako ochranka Graze.

Brk (goblin, muž / žena)

Je povoláním slizovarník a mezi ostatními gobliny z osady Díra je velmi vážený. Na radě chce vystupovat jako jejich zástupce, a tak si vydobyl své místo v orčí družině z Kaganátu. Orkové totiž se slizovarníky z jeho osady úzce spolupracují a vědí, že kdyby mu tuto možnost nedali, museli by se v budoucnu obejít bez nich a možná by si od nich mohli vysloužit i velmi nehezkou odplatu. A to nikdo z nich nechce riskovat, ačkoliv goblini stále jsou spíše podrobeným národem.


Orkové z hor

Ne všichni orkové se samozřejmě sklonili pod nadvládou Kaganátu. Jsou zde i další kmeny, které jsou příliš daleko na to, aby se připojili k této mocné zemi. Orkové z hor Ledového Slunce jsou právě jedním z těchto kmenů. Vědí o Kaganátu, znají se s orky z Pahorkatiny, ale zůstávají samostatní a svobodní. Dodržují staré zvyky, krevní msty i tradici Rudého kopí, které svolává kmeny ke společné válce.

Nyní Rudé kopí putuje horami, protože kolují zvěsti o velké bitvě, ve které mohou orokové z hor dokázat, že jsou nejsilnějším kmenem orků.

Morad Rváč (ork z hor, muž)

Morad je velký válečník a současně náčelník a hlavní šaman kmene horských orků. Od narození byl předurčen k vedení svého lidu. Při jeho zrodu byla prolita krev silného válečníka a byl vykoupán v krvi mocného šamana. Měsíc v úplňku s postavením hvězd promluvil k mystikům, že se zrodil výjimečný bojovník.

Bohužel Morad je sice silný a mocný, nicméně rozhodně není z těch, kteří jsou ochotni někoho vést. Ano, několik kmenů jej uznává jako válečného náčelníka, ale on nechce být vůdcem, tedy... v případě že se to netýká boje. Morad nechce vládnout, ale chce být v čele armád.

Na setkání jej doprovází jeho mladší bratr/sestra, který naopak mocenské ambice má.

doprovod - 2 ks - 1 ork bratr/sestra (muž/žena), 1 orčí bojovník (muž)

Dar/Darina Lišák/Liška (ork, muž / žena)

Moradův mladší sourozenec, který má stejného otce i matku, ale i přesto se svému sourozenci nepodobá a to ani vzhledem, ani chováním. Vždy byl ve stínu Morada a k dosažení svých cílů využíval spíše inteligence než síly. Ví moc dobře, že Morad je blázen, který bez něho dovede všechny kmeny z hor jen k záhubě v první linii.

Korak Bouře (ork, muž)

Šaman z Moradova kmene. Je to starý muž, který je považován za nejmocnějšího a nejmoudřejšího muže z hor. I přes svůj věk ale zatím vypadá, že má v hlavě všechno v pořádku a doteď radil vždy dobře. Věří, že je potřeba, aby svou moudrost propůjčil mladším.


Skřeti z Pustých skal

Stoupa se před lety pokusil napodobit Nazara a téměř to dokázal. Spojil skřety z Pustých skal, Hromových hor a Zapadlých kopců.

Poté udělal velkou chybu, která ale byla přesně v povaze divokých bojovníků, jako je on sám. S podporou čarodějnice Haštěř vytáhl proti vetřelcům ve snaze zastavit jejich postup a ochránit skřetí území. Byl ale poražen, nicméně skřeti z jeho bývalého území mu stále věří a jsou na jeho straně. Rozprášené kmeny se spojují do malých jednotek a škodí ze zálohy. Přepadají karavany, tráví vodu, sesílají kletby... a hlavně unikají, aby mohli další den bojovat znovu. Ale síly docházejí.

Stoupa Drtihlav (skřet, muž)

Náčelník skřetů z kmene Vran. Za pomoci čarodějnice Haštěř sjednotil několik dalších skřetích kmenů z Pustých Skal a postavil se vetřelcům. Byl poražen v Údolí Smutku a většina jeho armády byla pobita. Stoupa se ale nevzdal, vetřelce nenávidí a je rozhodnut pro jejich porážku udělat téměř cokoliv. Skřeti z Pustých Skal a Hromových Lesů jej mají za hrdinu.

Na sraz náčelníků příchází, ale dozvěděl se o něm spíše náhodou a nikdo s ním moc nepočítal. Je rozzuřený a patří k těm, kteří by nikdy nechtěli smír či vyjednávání.

doprovod - 2 ks - 2 skřeti, jeden z nich ideálně šaman (1x muž, 1x muž/žena)

Sara - šaman (skřet, muž / žena)

Svého postavení v úzkém kruhu kolem Stoupy dosáhla tím, že se přímo utkala s jedním z bílých mágů a porazila jej. Tím zachránila desítku válečníků, kteří byli magií zneškodněni. Je to arogantní skřetí žena, která ví, že je mocná a nebojí se svou moc předvést. Je pevně přesvědčena, že se s vetřelci musí bojovat za každou cenu.

Zach (skřet, muž)

Válečník, který stojí za Stoupou od prvního okamžiku, kdy se rozhodl sjednotit skřetí kmeny. Je opatrnější než jeho náčelník, ale někteří závistiví válečníci za jeho zády často tvrdí, že to není opatrnost ale zbabělost. Ať o něm ale kolují jakékoliv zvěsti, Zach se vždycky bil v první linii po boku svého náčelníka... a kamaráda.


Ignořino knížectví

Kněžna Ignora je v povědomí něco kolem dvaceti let, když bez jakékoliv milosti vybila široký pás území, které přímo sousedilo s Panstvím nemrtvých. Ovládla jedno málo obydlené staré město, ve kterém žili skřeti a následně vyslala své jednotky ghoulů dál. Trvalo jí slabé tři roky než se stala vládcem poměrně velkého kusu země, na kterém zničila všechny, kdo jí stáli v cestě.

Nyní její knížectví existuje v jakési ucelené podobě zhruba patnáct let. Je to poměrně drsné místo na život, které je plně pod nadvládou upírů. Za poslední léta Ignora na tomto území upevňovala svou moc a knížectví dále nezvětšovala.

Živé rasy hrají v jejím knížectví druhé housle, nejsou sice nijak vybíjené a žijí poměrně v bezpečí před vnějšími vlivy, ale jinak je to horší. Jednotky ghoulů střeží hranice v obou směrech. Do knížectví se dá volně přijít, ale s odchodem je to horší.

Svrchovaným vládcem je právě kněžna Ignora a ostatní upíři jsou zde prostě šlechta. Tresty za zločiny jsou tvrdé, a tak se dá říct, že na území knížectví je nejnižší zločinnost z celého kontinentu.

Kněžna Ignora (upír, žena)

Z bažin vyšla před více než dvěmi desítkami let a bez zvláštních skrupulí se prohlásila vládcem rozlehlého, málo obydleného území mezi Horami Větru a severní částí bažin.             S pomocí několika jednotek ghoulů a zombií si podrobila ty, kteří tam žili.

Stejně tak rychle se představila dalším menším vládcům různých území a ujistila je, že proti nim nic nemá a nemíní s nimi válčit. Nicméně tito ostatní vládci často zemřeli za nejasných okolností a Ignořino panství se rozrostlo. Má pod svou vládou tři smíšená města, několik dolů, a přes její území se táhne obchodní stezka do Panství nemrtvých.

Zajímá se o dění ve světě a rozhodně nepatří k těm upírům, kteří žijí spíše v minulosti. Ne, ona je obratný a bezohledný politik.

doprovod - 2 ks upíři (1x muž, 1x žena)

Warik (upír, muž)

Nikdo neví, jak je starý, ale jedna věc o něm je známá. Je to vojevůdce požehnaný snad samotnými starými bohy. Účastnil se snad všech větších bojů za posledních téměř dvě stě let. Vedl spojená vojska lidí a nemrtvých v boji proti Nazarovi Drtilebkovi v posledním odporu. Válčil proti Juzerovi, když vytvářel Démonii a jeho služby velitele byly a jsou žádané. V současnosti je ve službě kněžny Ignory.

Morai (upír, žena)

Poměrně mladá upírka, tulačka a sběratelka informací. Ve službách kněžny Ignory prochází velký kus kontinentu a sbírá informace, co se kde děje. Na pár místech ji sice nemají příliš v lásce a neradi ji tam vidí, ale ona se i tak se toulá kontinentem dál s hudebním nástrojem a dobrou náladou.


Rustadorovo panství

O tomto území se ví velmi málo, i když Rustador sám je poměrně aktivní v politice a sběru informací. Obecně se má za to, že u těch, kteří jsou tak zoufalí, že se do bažin nějakým způsobem dostanou, je lepší, když už tam také zůstanou.

Pravda je ale trochu jinde. Rustadorovo panství zahrnuje několik starých měst a náhorní planiny nad bažinami. Hodně živých se sem stáhlo hned po Hněvu bohů.

Upír Rustador vládne tvrdou rukou, ale pravdu o tom, jak to na jeho území chodí, vědí jen místní obyvatelé.

Co je však ale všeobecně známé je to, že se tato země stala domovem mnoha různých vyvrženců, odpadlíků, běženců a ztroskotanců. Ale proti mnoha předpokladům tento vlastně první souvislejší útvar stále funguje a dokonce začíná i obchodovat s Pahorkatinou a Démonií.

Rustador (upír, nekromant, muž)

Ze stínů hor přichází Rustador se svojí suitou. Je to velmi mocný nekromant, který si ponechal svá území, jimž vládnul ještě jako Frisi. Už po Hněvu bohů na jeho území zavládl nečekaný řád. Kdo se opovážil překročit hraniční kameny, ztratil se.

Rustador narozdíl od jiných upírů není samotář a má poměrně rád společnost a to nejen mrtvých. Na jeho území naopak žije slušná populace živých. Jeho panství je jakýmsi neutrálním územím pro vyvržence z řad živých i mrtvých. Od různých běženců se dozvídá o vpádu vetřelců a jejich nezadržitelném postupu. Chápe, že jsou nebezpečím pro místní způsob života. O Válečné radě se dozvěděl spíše náhodou a po chvíli váhání se rozhodl opustit místa, ze kterých přes 300 let nevyšel, a na radu se dostavit.

doprovod - 4 ks - 3 ks směs nemrtvých ras - spekrta, ghoul, upír (1x spíše žena, 2x spíše muž) + 1 ks vlkodlak (spíše muž)

Saly (spektra, spíše žena)

Je samozvaným učedníkem Rustadora. Oslovuje jej Mistře a visí na každém jeho slově. Rustadora to celkem štve (hlavně to oslovení Mistře), ale za půl století se Saly nedokázal zbavit. I když by to mohlo vypadat, že Saly Rustadora miluje, není to tak. Jen se od něj chce učit a být stejně silná, jako on. I na tuto výpravu se v podstatě pozvala sama a nikdo jí v tom nedokázal zabránit. Nemá ráda Farise protože jejímu Mistrovi neprokazuje patřičnou úctu.

Hans (ghoul, spíše muž)

Válečník, který si neustále musí dokazovat, že je lepší než ostatní. Celá léta putoval po světě a zabíjel v soubojích ty, o kterých slyšel, že jsou dobří. O tom, proč se stáhnul do bažin existují jen spekulace. Faris například tvrdí, že dostal někde přes držku a utekl.

Hans nejraději zabíjí orky, protože je o nich známo, že jsou dobří válečníci. Na radu se vydal proto, aby chránil Rustadora...

Cobby (upír, spíše muž)

Je upírem teprve několik let. Jednoho dne se probudil na bojišti. Ví jen to, že se utkal s válečníky v bílém pancíři. Na území Rustadora se dostal náhodou, navlečený do kroužkové zbroje a s mečem, který nezrezivěl ani při pobytu v bažinách. Je to mladý, upovídaný muž, který hromadou řečí zastírá, že vlastně nic moc neví. Rustador jej s sebou vzal v naději, že si mládenec vzpomene a nebo se mu alespoň mimo bažiny zalíbí a zůstane tam. Ale Cobby má své společníky rád. O to víc jej ale popadne vztek, když slyší o bílých rytířích.

Faris (vlkodlak, spíše muž)

Proč byl vyhnaný z vesnice, ví pouze on sám. Na Rustadarově území se živí jako řemeslník a příležitostný lovec. Je to tvrdý chlap, který ránu oplácí ranou. S vetřelci se už střetnul v jedné šarvátce a odnesl si z ní dva šípy a jizvu přes hrudník. K Rustadorovi se chová spíše jako ke staršímu bratrovi, než jako ke svému pánovi.


Démonie

Jedná se o jediné převážně démonské panství mimo hlavní Říši. Založil je démoní pán Juzer, když celkem bez skrupulí vyhladil orčí kmeny, které na budoucím území Démonie žili.

Démonie sama je už dost starý státní útvar, který se začíná topit ve vlastních tradicích a i začínajícím rozkladu. Vládnoucí vrstvou jsou zde démoni, kteří ale nemají onu tuhou hierarchii jako v Říši, a tak si občas počínají jako utržení ze řetězu. Místní vojska častěji urovnávají vnitřní rozpory, než aby se zaměřovaly ven. Což je možná pro mnoho zemí štěstí, že Démonie není tak soudržná, jak by to možná navenek vypadalo. Nicméně pořád je to mocný spojenec a strašlivý nepřítel.

Chajim/Izabela (démon 5. kruhu, muž / žena)

Přímý vyslanec svého pána Juzera, který mluví jeho hlasem. Je to ctižádostivý tvor, který byl u vzniku Démonie. Ostatními rasami opovrhuje pro jejich slabosti a naprostou neschopnost. Nejvíce se zaměřuje na uživatele magických umění, které s oblibou mučí a krade jim jejich moc a vědomosti. Tímto jednáním proslul už před lety.

doprovod - 4 ks démoni (1x muž, 1x žena, 2x muž/žena)

Ruben (démon 6. kruhu, muž)

Válečník, který doprovází vyslance. Je to bývalý dobrodruh a žoldnéř, který procestoval většinu světa a je svým způsobem dosti proslulým válečníkem. Orkové mu dali jméno Krvavá Pěst, což je čest, která se stala málokomu. Vlastní slušnou sbírku magických zbraní a ke každé dokáže povědět příběh, jak ji získal. Jeho věrnost patří tomu, kdo si ji dokáže zaplatit. Orientuje se ale poměrně dobře i na politickém poli, i když v "domácí" politice v posledních letech hodně ztrácí.

Rebeka (démon 6. kruhu - žena)

Je považována za dosti pokrokovou ženu. Uznává, že i ostatní rasy mohou tu jejich něco naučit. Většinu svého života strávila za hranicemi Démonie a do samotné Říše se nikdy nevrátila a ani vrátit nechce. Je samostatná a dosti zkušená v jednání s jinými rasami, a proto je povolána na tuto Radu. Vyzná se poměrně dobře ve složitých vztazích mezi rasami a sama se střetla s Bílými vetřelci v boji na Pláních.

Liron (démon 5. kruhu, muž /žena)

Poradce hlavního vyslance. K výpravě se připojil na příkaz Vládce Říše. Je to poměrně mladý démon, který ještě nemá navázány "ty správné" vztahy, a tak je považován za poměrně spolehlivého v tom, že bude opravdu jednat za Říši.

Nicméně jeho pozice je oslabena tím, že nemluví přímo hlasem Vládce.

Arnet/Areta (démon 7. kruhu, muž / žena)

Areta je sluhou Lirona. Během svých let v Říši sloužila mnoha pánům a je známá především tím, že je vždy loajální ke svému pánovi.


Čarodějnice

Jsou to obvykle samotářské bytosti, které se do politiky nijak nemíchají. Ale pravda je, že nyní zbystřily. Poté, co díky Bílým přicházejí o práci, tak jsou ještě více nevrlé než obvykle. A to, že je Bílý dokonce začali upalovat, je vyloženě rozzuřilo k nepříčetnosti.

Sestry mlhy jsou první, které se rozhodly zasáhnou. Mají spojence v některých zemích, jejichž panovníkům nezištně pomáhaly.

Samozřejmě o chystané Válečné Radě vědí a také ví, že nechtějí stát stranou.

Ceana (čarodějnice, žena)

Stará čarodějnice z kovenantu Sestry mlhy. Za svůj dlouhý život se zapletla do mnoha problémů a ten asi největší byl, když ji Bílý vetřelci málem upálili. Tehdy ji zachránili její kletby... podpořené orky, kteří na obsazenou vesnici zaútočili. Je přesvědčená, že moc čarodějnic je jediná, která může tento svět zachránit. Nevěří jiným uživatelům magie a obzvlášť ne iniciátorovi Válečné rady Rastislavovi. Všeobecně se ví, že několik let pomáhala matce Grety Rosi při jejím upevňování moci v Kaernské Pahorkatině.

doprovod - 1 ks čarodějnice (žena)

Latharna (čarodějnice, žena)

Tulačka, která nikde nezůstane dlouho. Nemá svoje vlastní působiště, objevuje se tam, kde se jí zrovna chce. Proč je zrovna zde na Radě nikdo neví a nikdo ji evidentně ani nezval.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky