Dětská linka


Hlavním orgem dětské linky je Bomi. Pokud máte nějaké dotazy, obracejte se na něj.


Dětská linka

Součástí hry bude i příběhová linika pro děti. Prosíme, nezasahujte do ní. Je koncipovaná tak, aby si ji děti řešily samy. Můžete dětem poradit, když si o radu řeknou, můžete je případně i doprovodit na quest, pokud bez nich nedokážete být, ale rozhodně nijak nezasahujte a neřešte za ně problémy.

Dospělým postavám připadá, že si děti jen hrají, řeší si své vymyšlené příběhy, imaginární kamarády a bujnou fantazii. Herní mechanika: cokoli označené duhovou šerpou/páskou/průvodkou atd. dospělé postavy ignorují. Nemůžete to za žádných okolností vidět ani jinak vnímat. Samozřejmě můžete vidět nějaké případné následky, ale máte zkrátka pocit že "to samo".

Respektujte toto nastavení a nekažte dětem jejich hru.


Náročnost


Budou připravené dvě úrovně náročnosti dětské hry. Necháme na uvážení rodičů, jestli/kterou verzi dětské linky jejich potomci zvládnou. Zejména u mladších dětí mohou být rodiče s dětmi jako doprovod. Připravíme dětem zábavu a jsme připravení řešit problémové situace, ale nemůžeme děti celý den opečovávat a třeba je nosit z místa na místo. Tedy čekáme, že se děti budou aktivně a dobrovolně účastnit, dokáží se sami najíst, napít a přesunovat se a nebudou se samy bát – pokud tohle zvládnou, tak vás v zásadě nepotřebují 😊

Níže uvedené věkové hranice jsou pouze orientační. Po vyzkoušení se může dítě přesunout operativně oběma směry. Hlavní je, aby se všichni bavili.

Potěr (? – 9 let) – spíše zážitková linka pro zabavení dětí. Jednoduché praktické úkoly a aktivity, výlety, scénky, kde budou děti spíše jako pozorovatelé, boj alá horda dětí umlátí téměř bezmocné CP, naprosto bezskilový systém – všichni umí všechno.

Dorost (10 – 14 let) – light verze larpu. Složitější úkoly, kde bude možnost v jisté míře neuspět, scénky, kde se očekává aktivní zapojení dětí a kreativita z jejich strany, jednoduché questové linky, boj, kde CP budou skutečně i trochu bojovat, učení se několika základním dovednostem.


Rozvrh dětské linky

...aneb kdy můžete čekat, že děti zabavíme.

Dopolední blok: 9:30 – 12:00

Pauza na oběd: 12:00 - 13:00

Odpolední blok: 13:00 – 17:00

Pauza na večeři: 17:00 – 18:00

Večerní blok: potěr - 18:00 – 20:00 / dorost – 18:00 – 22:00


Pravidla dětské linky


Předměty/lokace/postavy určené pouze pro dětskou linku budou označeny duhovou stužkou/páskou/průvodkou. Tyto věci jsou chráněny silnou a složitou psychickou magií, která dospělé přesvědčí, že tam tyto věci prostě nejsou a nedějí se. Nicméně na jednodušší a pronikavé dětské mysli to nefunguje, a ty tak vidí vše, ač jim to dospělí nevěří.

Zbraně: hodně měkčené zbraně do 60 cm, luky a kuše (moc nedoporučujeme, ale tolerujeme), NERFky dle obecných pravidel.

Potěr může používat zbraně bez omezení, dorost dle níže uvedených skillů

Zbroje u dětí nejsou.

Zásahové plochy: velký neoprén

Bezživotový systém – zásah jakoukoli zbraní do končetiny způsobí lehké zranění = vyřazení této končetiny, zásah do trupu způsobí těžké zranění = zasažený je vyřazen z boje a musí se stáhnout a vyhledat ošetření. Smrt ani agonie nejsou.

Rasa: nehraje u dětí zásadní roli, ale na základě role-playingu se jim může něco extra podařit (např. vlkodlak může něco vyčenichat). U dorostu má každá rasa automaticky nějakou dovednost a i oproti ostatním, kteří se danou dovednost naučí časem, budou spíše vynikat. 

  • Orkové – sekáč
  • Lykantropové – nezmar
  • Goblini – míchač
  • Skřeti - zlodějíček
  • Rothi - střelec
  • Koboldi - šikulka
  • Nemrtví - doktůrek
  • Démoni – vyjednavač
  • Čarodějnice – čáryfuk

Dovednosti

Potěr umí vše, dorost má šanci naučit se následující dovednosti od dospělých (cca 30 minut výcviku), kteří tyto dovednosti mají.

  • Doktůrek: ošetří zraněného, ovážou rány, sešijí, co je potřeba, vydesinfikují a umyjí zranění a ošetřený může zpět do boje.
  • Sekáč: může používat zbraně do 60 cm (jinak jen do 40 cm)
  • Nezmar: vydrží všude o jednu ránu víc, než se projeví zranění.
  • Střelec: může používat i víceranné palné zbraně (jinak pouze jednoranné)
  • Čáryfuk: umí sesílat jednoduchá útočná kouzla (ohnivé koule, blesky atd., reprezentováno míčky/kuličkami), základní podpůrná kouzla (neviditelnost, léčení, štít, létání) a hromadné rituály (mohou zkusit cokoliv je napadne, posoudí organizátor)
  • Šikulka: umí vyrobit, co je potřeba. Lepší zbraně, pasti, mechanismy… zkrátka cokoliv je napadne a k čemu mají suroviny a prostředky.
  • Míchač: umí uvařit rozličné lektvary (léčení, neviditelnost, létání, atd.), stačí sehnat suroviny a kotlík.
  • Zlodějíček: umí se plížit jako neviditelný (musí být opravdu potichu a schovávat se ve stínech) a nenápadně brát cizí věci nebo někoho tiše omráčit
  • Vyjednavač: umí kohokoli přesvědčit o tom, že to, co říkají, je pravda (jednou během scény zahlásí "vyjednavač" a protistrana bude brát následující větu jako pravdivou)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky