Povolání

Povolání mohou být ještě doplňována či drobně upravována, ale pro základní vizi jak povolání budou fungovat už by tohle mohlo stačit... po konzultaci s organizátory je také možné si vytvořit úplně jiné povolání, když nás zaujme, co jste si vymysleli... :-)


Povolání jsou omezena a není možné mít libovolnou kombinaci rasy a povolání (viz. výpis u každého povolání).

Střelec - proti kulce ze zálohy není žádná obrana, to by mohl potvrdit kdejaký … hm… terč? Proč se s někým mazat, složitě se s ním prát na blízko, když ho můžu čistě a v klidu oddělat z dálky…

Střelcem se mohou stát: všechny Živé rasy, Ghoulové, Spektry, Upíři Novátoři (Tradicionalisté se nesníží k tomu, aby používaly tyto novátorské ohavnosti), Démoni šestého kruhu, Vlkodlaci.

Speciální dovednosti:

Zabiják - Může používat libovolné střelné zbraně.

Kapsičkář - Když jde do tuhého, v kapse najde nějaký ten zapomenutý náboj se specifickým účinkem na daného nepřítele. Například – nutně potřebuju stříbrné náboje na duchy? Výbušný efekt? Drtící? A hele, tady v kapse tři mám… (vyžaduje mít brašnu na náboje, lze použít 2x za den).

Odstřelovač - Každým výstřelem dává o jedna vyšší zranění.

Dílenskej - umí sestavit kde co, stejně jako opravit… Sice ne vždy bude daná věc fungovat precizně, ale jestli potřebujete, aby vlak dojel těch pár mil do stanice, je Dílenskej váš tvor. Má celkové praktické zkušenosti s technikou obecně, ale málokdy se něco učil oficiálně. Většinu toho, co umí, se naučil… tak nějak praxí

Dílenským se mohou stát: všechny Živé rasy, Ghoulové, Démoni šestého a sedmého kruhu.

Speciální dovednosti:

Dráteník - povětšinou je to tulák, co spravuje kotle (jak na lokomotivě, tak ty na vaření), brousí zbraně (Dovednost Broušení) a prodává kdejaké pochybné zboží

Všeuměl - Opraví zničenou zbraň doslova na koleni (i ve střetu), nicméně zbraň už vydrží jen tento a 1 další střet (od opravení 2 střety). Potom už ji neopraví ani další Všeuměl.

Vševiděl - dokáže napodobit libovolnou technickou dovednost (dovednosti Dílenskýho a Zbrojíře) kterou viděl… ale jen 1x. Pak ji musí vidět znovu.

Zbrojíř - Umí nejen opravovat, ale hlavně i vyrábět bouchačky… obecně se vyzná i v jiných technologiích… tak nějak. Prostě ví, jak většina věcí funguje.

Zbrojířem se mohou stát: všechny Živé rasy, Ghoulové, Démoni šestého a sedmého kruhu.

Speciální dovednosti:

Praktik - Když má čas, vyrobí různé druhy nábojů, je ale potřeba mít suroviny. Náboje - zápalné, stříbrné, průbojné...

Puškař - umí opravovat a také vyrábět pušky a pistole.

Profík na zbraně - umí vylepšovat kvéry, lepší hlaveň a tak... Zbraň pak násobí zranění.

Chemik/Lékárník - máte zdravotní obtíže z náročné práce na železnici? Nebo se potřebujete nějak nenápadně zbavit soka, který vám chodí za vaší vyvolenou? S těmito a mnoha dalšími problémy vám pomůže cech, kterých vzešel ze staleté tradice alchymistů a dnes se věnuje nejen léčení a výrobě ochranných amuletů, ale také i dalším věcem, které mají něco společného s bylinkářstvím nebo chemií.

Chemikem/Lékárníkem se mohou stát: všechny Živé rasy, Čarodějnice, Démoni pátého kruhu, Spektry a Upíři Tradicionalisté i Novátoři.

Speciální dovednosti:

Léčivý lektvar - Odvar z jitrocele či třezalky vyléčí okamžitě jeden život. Stačí lektvarem polít zasažené místo. Listy těchto bylin není třeba vyvařovat stačí vyluhovat.

Lektvar oživení - Musí se nalít do postavy v bezvědomí. Ta se probouzí s jedním životem. Léčivý lektvar vždy musí být v lahvičce k tomu speciálně určené a označené, ingredience lektvaru a postup přípravy bude doplněn.

Jed - Sůl do pití či do jídla. Oběť se do dvou minut udusí.

Kovář - máte rádi jistotu, že ten, koho seknete, už nevstane? Vyrábíme zbraně kované na míru ze všech známých a občas i neznámých materiálů! Dýky, meče, řetězy... pro fajnšmekry samozřejmě i sběratelské kousky kalené v krvi... toho koho si sami vyberete!

Kovářem se mohou stát: všechny Živé rasy, Všichni démoni, Ghoulové, Vlkodlaci.

Speciální dovednosti:

Broušení zbraní - Nabroušená zbraň dává prvním úderem o jedna větší zranění. Lze kombinovat s jinou dovedností (např. silný úder, či umění a mistrovství nože).

Postříbření - Zbraň po dobu jednoho střetu působí jako stříbrná, tzn. zraňuje například spektry a jiná stvoření zranitelná pouze stříbrem.

Kovářská síla - první úder ve střetu dá o 1 vyšší zranění (Bušením do kovadliny nejeden docela zesílí).

Pouze kovář umí kovat - umí to všichni kováři automaticky, jakmile si zvolí toto povolání.

Válečník - no, někdy to prostě přijde, že je třeba stát nepříteli tváří tvář. Ale co, známe a naučíme spousty zákeřných triků jak protivníka vyřídit co nejrychleji a nejodporněji.

Válečníkem se mohou stát: všechny Živé rasy, Ghoulové, Vlkodlaci a Démoni šestého kruhu.

Speciální dovednosti:

Těžko ho zabít - postava se umí sama zvednout z bezvědomí (max. 1x za den)

Regenerace od boha - 2x denně si sám během okamžiku zregeneruje všechny životy. Lze použít, když má alespoň jeden život, tato schopnost je použitelná i v boji, jen je třeba ji zahlásit.

Uzavřená mysl - dotyčný je imunní na psychická kouzla či na iluze.

Nekromant - Naštval vás někdo tak, že ho nestačí zabít jen jednou? Stačí se ozvat, oživíme vám vaše oblíbence tolikrát, kolikrát budete chtít... a budete li mít samozřejmě peníze, že ano.

Nekromantem se mohou stát: Čarodějnice, Vlkodlaci, Skřeti, Spektra, Démoni pátého kruhu a Upíři Tradicionalisté.

Speciální dovednosti:

Povolání mrtvoly - Může oživit mrtvé CP na jeden střet (například v dungu nějaké CP umře a hráč si ho může oživit na svou stranu), tato mrtvola má tři životy a může používat zbraně, co měla za života.

Život za život - Postava, která je doražena, se dá oživit, je třeba jen někoho obětovat a předat život, lze použít i CP a je to možné 1x za den.

Šprt - učil se dobře, lezl do zadku učitelům... prostě se choval jako totální magor..., ale vůle se mu trvale zvýšila o 1 bod.

Profesionální obětovávač - vadí vám pohled nevinných očí? Nedokážete vyrvat srdce z nemluvněte? Podříznout pannu, dokud jí ještě je? Najměte si profíka, který jen za malou odměnu provede potřebná krveprolití.

Profesionálním obětovávačem se mohou stát: Skřeti, Goblini, všichni Nemrtví, všichni Démoni a Čarodějnice.

Speciální dovednosti:

Profesionální odhad - Obětovávač pozná na první pohled, co je kdo zač, a které zbraně na něj účinkují (je třeba zahlásit dovednost a zeptat se).

Podřezání - Řez povolenou dýkou zezadu přes krk, oběť okamžitě padá do bezvědomí (použitelné max. 2x za střet).

Rychlé léčení - dokáže vyléčit až tři životy za střet jen jednoduchým rychlým přiložením obvazu. (to, že obětovávač dokáže správně obětovat je jedna věc, ale když umí dotyčného rozdělat na kousky, umí ho také skládat dohromad).

Vrah - vyzval vás někdo na souboj? Chodí vám za vaší čarodějnicí? Šlápl vám někdo na muří nohu? Zařídíme rychle a diskrétně.

Vrahem se mohou stát: Skřeti, Goblini, Upíři, Démoni sedmého kruhu, Čarodějnice, Vlkodlak.

Speciální dovednosti:

Podřezání - Řez povolenou dýkou zezadu přes krk, oběť okamžitě padá do bezvědomí (max. 2x za střet).

Únik - Použitelné jen za šera nebo tmy. Je třeba se na okamžik ztratit z dohledu a najednou... je pryč. Následně se může pohybovat pouze krokem a mít ruku za hlavou, na znamení, že není vidět (v této chvíli také nesmí na nikoho útočit). Ale pozor, tato schopnost neošálí ty, co se orientují čichem.

Mistrovství nože - při zásahu zezadu dává o 2 vyšší zranění v prvním útoku (nelze kombinovat, max. 2x za střet) (goblini jsou malé zákeřné mrchy, které rády bodají do ledvin, proto získávají tuto dovednost)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky